lördag 8 september 2012

Glasögon - TERMINATED!


Sådå har man blivit lasrad i ögonen också. Ena ögat tog 19 sekunder. det andra 29.

Första dagen och natten var en mardröm. Ögon som inte ville öppna sig samt så fort man fick upp dem så sprutade tårarna. Tja eller iaf den tårsamling som byggts upp innanför ögonlocken.

Dag 2 var bättre, men fortfarande jobbig. Lyssnade mest på musik. Dag 3 var helt ok och jag kunde tom titta på en film innan ögonen blev för trötta.Dag 4 innan jag tog ur bandage linserna var awesome. Sen blev det ett tillbaksteg.

Men det verkar som när väl ögonen läkt helt att jag kommer se helt okej. :)

Inga mer glajjor på träning och airsoft. Grymt nice.

Det VAR en pers dock. jag förstår varför folk som tex bara gjort ena ögat inte vill göra andra. Så mitt tips om du gör det gör båda samtidigt. Och håll hoppet uppe!

Inga kommentarer: